به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات علمی– عملیاتی آتش نشان سراسر استان در روز 12 دی  با حضور تنی چند از مسئولین در سالن نماز خانه ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی یزد  برگزار گردید.

     در آغاز این مراسم مهندس میرجلیلی مدیر عامل سازمان، ضمن تشکر  از شرکت کنندگان و  دست اندکاران برگزاری این مسابقات و همچنین مدیریت بحران و مدیریت شهری در اجرای این برنامه  به رقابت تنگاتنگ بین تیمها اشاره و  نتایج به دست آمده در این  مسابقات را نزدیک به مقام های کشوری ذکر کرد. در ادامه مهندس میروکیلی شهردار محترم  با  اشاره به روز 12 دی سال 86، ورود پر خیر و برکت رهبر فرزانه و استقبال مردم  و  سخنرانی  ایشان  در جمع مردم دارالعباده یزد و  با بیان اینکه پرسنل آتش نشانی می بایست با آمادگی و  تلاش مضاعف به مردم خدمات رسانی کنند، بصیرت، عشق و ایثار را در انجام خدمات خود  مدنظر داشته باشند.

     مهندس نوروزی معاون امور عمرانی استانداری در این مراسم با سخنان کوتاهی از برگزارکنندگان این مسابقات ، مدیر عامل سازمان، اعضای شورای شهر ومدیریت امور شهری در امر برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

      در پایان به تیمهای منتخب و سرپرستان تیمها وهمچنین  مسن ترین شرکت کننده در این مسابقات لوح تقدیر به همرا تندیس یادبود اهداء گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا